divendres, 21 de febrer del 2014

Divendres creatius!!!!!







Probablement els divendres a la tarda sigui el millor moment de la setmana. Igual és perquè tot just s'ha acabat la setmana de feina o perquè acostumo a passar-me bona part de la tarda al sofa o potser és perquè acostumo a sopar a l'Espanya i després faig una mica de safareig amb els meus amics ... qui sap??

El cert és que fa dies que em passava pel cap començar un blog! Perquè?? ja començo a cansar una mica al face, no??? (jajjajajaaja). Està clar qué, quí em vulgui llegir entrarà al bloc i s'endisarà una mica més en el que em passa pel cap (ojo peligro).

No parlaré de res en concret, algun dia us parlaré de futbol, una altre de feina i qui sap si algun dia d'algun sentiment que pugui alliberar només escrivint. Ah us penjaré moooltes fotos, són un dels meus hobbies preferits juntament amb la música.

Doncs bé , si voleu ja sabeu... Aquí em trobareu i sinò busqueu-me a qualsevol camí...




2 comentaris: